Ett samtal om mask

Igår hämtade jag lilleman på dagis. Där inser man att tjejer inte är smartare än killar.


Storing
När jag var på dagis så träffade jag lillemans bästa vän H.

Hon stod brevid honom på bakgården och hon stod och drog i en enormt stor och
fet daggmask.
H: Jag har en daggmask.
Fisk: Mmm jag ser det!
H: Stor va?
Fisk: Ja
H: Det blev inte en prinsessa.
Fisk: Va?
H: Fast jag pussade på den. Det blev ingen prinsessa.
Fisk: En bra läxa. Försök att komma ihåg det tills du blir större.
H: Va?
Fisk: Det var inget... Hejdå!
H: Hejdå!

 

Jösses. När utvecklar ungar humor egentligen?


/Da fish


Kommentarer
Postat av: DD

När det gäller tjejer så tror jag att svaret är: Vid mycket hög ålder ;D



Var glad att du fick pojkar....

2010-04-30 @ 10:22:56
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0